Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

..κρατατε μυστικο;


ο αγαπημενοσ μου iliokamenos.. με το μπλογκ του "σαν ενα κομματι κεικ"
με καλεσεεε..να πω τα μυστικα μου..
"Κανόνες παιχνιδιού, αποκάλυψε 7 μυστικά σου
και μετά προσκάλεσε άλλα 7 άτομα για να συνεχίσουν."

χμμ..οκειιικ! ομωσ μη βγουν παραεξω..χιχι^^

για να δουμε:
1. δεν αποχωριζομαι ποτε το λιποζαν μου με
γευση κερασι..(το εχω διπλα στο μαξιλαρι μου
οταν κοιμαμαιιι)

2.εχω μικροβιοφοβια..( το πιο ενοχο μυστικο μου..)

3.το ονειρο μου ειναι να γινω πυροσβεστησ..απο πολυ μικρη
το 9ελω..^^

4.εχω φιλησει + κοριτσι.. ( i kissed a girl ..lalalala..)

5.οταν ημουν μικρη παραμυ9ιαζα τον συνομιληκο
γειτονα +συμμα9ητη μου Κωστα οτι εχω υπερδυναμεισ + οτι μιλαω
με το κεντρο ελεγχου τησ υπηρεσιασ μου μεσω του ρολογιου μου..!

6.δεν μπορω να αντιστα9ω σε σοκολατενιο κρουασαν!
( ειμαι γλυκατζου + το απολαμβανω..)


7.ειμαι παρα μα παρα πολυ τεμπελαααα..^^
(Οι φιλοι μου με φωναζουν τεμπελχανου.. + κοιμαμαι ατελειωτεσ ωρεεεεσ)
σαν να νυσταξαααα..^^


** τωρα οι περισσοτεροι εχουν αποκαλυψει τα μυστικα τουσ..
οποιοσ δεν το εχει κανει + του αρεσει το παιχνιδουκο αυτο..
ασ παρει την σκυταληηη..

φιλιααα σε ολουσ !!!

6 σχόλια:

  1. Σοκάρισες κόσμο μου φαίνεται...
    Όχι με το φιλί στο κορίτσι... αλλά με τις επαφές που είχες με τις υπερδυνάμεις... κι αν είναι αλήθεια; χι χι χι...
    Μην ανυσυχείς όμως... δεν πρόκειται να το πούμε σε κανέναν... σσσσσ... μείνε ήσυχη... δεν μας βλέπει κανείς...

    Φιλάκια συνωμοτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα..bdουκο μουυυ..^^
    πραγματι..κι αν ειναι αλη9ειαααα;
    αλλα αφου 9α μεινει μυστικο οκειιιι!

    συνωμοτικα εε;
    + τα δικα μου φιλια φυσικαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααααα τι θα γίνει με σένα?
    φωτιά μας έβαλες!είπες να γίνεις εμπρηστής ε?
    από παιχνίδι σε παιχνίδι μας πας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ααα, σίγουρα θα γίνεις μια πυροσβέστης με υπερδυνάμεις που στο διάλειμμα, θα βάζει λιποζάν και θα τρώει κρουασάν...κοίτα μη σε πιάσει τεμπελιά την ώρα της φωτιάς...χαχα..

    καλημέρα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχα.. αυτο που εγραψε ο ηλιοκαμμενος. εγραψεεεεεεεεε..

    καλα να περνας μονοκερακιιιιιιιιιιι..

    καλο βραδυυυυυυυυυυυυυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα θα μείνουν μεταξύ μας!! :-))

    Φιλιά πολλά!! Να έχεις υπέροχη μέρα Μονοκεράκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλπάστε ελεύ9ερα..