Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

..μπλογκαροντας...

Τιμωντασ την προσκληση του Dark13sun..
του Συλλεκτη στιγμων..
+ του αγαπημενου Ιανου..!


Τι παραγγέλνεις στα Starbucks;
Την μοναδικη φορα που πηγα παρηγγειλα
espresso με γευση καραμελα..Μα πηγα μονο
επειδη η9ελε η παρεα..


Ένα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις
Λατρευω το αγαπημενο μου σακακι αλα Michael Jackson..^^
αλλα ειναι υπερβολη να μην μπορω να ζησω χωρισ αυτοο..



Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν για σένα
εχμμ..ειναι πολλα τα μυστικα που κρυβω
στην σκοτεινη μου πλευρα..



Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις

ενα φιλι 9α η9ελα..


Μία τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις
Σοκαλατααα..


Μία φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις
Εξω απ'τα μετρα..:D

Ποιο είναι το τραγούδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes
Δεν ηξερα καν οτι υπαρχει αυτη η ιστοσελιδα..:/



Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις
εχω το δικο μου..!


Δύο χόμπι σου
Ζωγραφικη σε γυαλι + μουσικη!

Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν
Η διπροσωπια και η υποκρισια..:(



Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές
Μεχρι στιγμησ καμια απολαυση δεν μου δημιουργησε ενοχεσ..
"ο καλυτεροσ τροποσ να αντιμετωπισεισ εναν πειρασμο ειναι
να ενδωσεισ σε αυτον"..μου το εχει πει μια καλη μου φιλη..

Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire
ο ευατοσ μου..



Αγαπημένα Cartoon
Ο Μικυ..+ ο Τιγρησ απο τον Γουινι..χαχα..!


Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?
η αγαπη..^^


Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
Μια απο αυτεσ που υπηρχαν πριγκιπεσ!!!


Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
εχμμ..οχιιι..^^ αν ηταν αλλη ημερα πολυ πι9ανον!




11 σχόλια:

  1. monokerakiμουυυυυυυυυυ.. χαιρομαι που σεβλεπω ξανα στην γειτονια..

    ωραιο το παιχνδι.. με εχουν ηδηκαλεσει δυο ατομαι και εγω ακομα δεν το επαιξααααααα.. ντροπηηηηηηη... σε ευχαριστω για την προσκληση.. θα το παιξω πουθα παει... χαχαχαχαχα..

    καλο πασχα να εχει καλη μου καλη ανασταση..

    φιλακιαααααααααααααα.. να μην ξεχνας να περνας ομορφααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xρονια πολλά... Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δημητρακι μου!
    ολεσ οι μερεσ σου να ειναι
    ομορφεσ + ηλιολουστεσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. queen μουυ..κι εγω χαιρομαιιι που ειμαι εδω!
    αντε βρε..να το παιξεισ να σε μα9ουμε ακομα
    καλυτεραααα!

    χιχι..φιλι απογευματινΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φωτεινη μου χρονια πολλα και σε σενα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λουρντακιιι χρονια πολλα +καλα βεβαιαα!

    φιλι γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γλυκό παιχνιδάκι όπως και οι απαντήσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεχρι στιγμησ καμια απολαυση δεν μου δημιουργησε ενοχεσ..
    "ο καλυτεροσ τροποσ να αντιμετωπισεισ εναν πειρασμο ειναι
    να ενδωσεισ σε αυτον"..μου το εχει πει μια καλη μου φιλη..

    Έχεις φίλη τον Όσκαρ Ουάιλντ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. *Sweet truth..καλωσ ηρ9εσ και παλι..
    χαιρομαι τοσο που επανηλ9εσ..
    φιλι γλυκο!





    *Serotonin addict..καταρχην καλωσ ηρ9εσ..
    Δεν το εννοουσα ετσι οπωσ το καταλαβεσ..μεσω τησ φιλησ μου εμα9α αυτο το αποφ9εγμα..
    Χαιρομαι ομωσ για το σχολιο σου...εισαι παρατηρητικος! Καλησπερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλπάστε ελεύ9ερα..