Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

..τα αδερφακια μ!

9ελω πλυ να αφιερωσω αυτην την
αναρτηση στα αδερφακια μ..^^
εχω 2 αδερφεσ..το πανκάκι + την μικρη.!

το πανκακι ειναι απο την φυση του επαναστατρια..<3
ατι9αση ψυχη..ανησυχη + φανατικη οπαδοσ του χιουμορ..
**μπορει να κανει καποιον χαρουμενο σε δευτερολεπτα..τησ αρεσει το punk ντυσιμο..εξου + το ονομααα..


την μικρη οι φιλοι τησ την φωναζουν jacksonaki..
επειδη λατρευει τον Michael Jackson.. ειναι ομορφη με κατακοκκινα χειλακια
+ πλυ ευαισ9ητη..

οταν ημασταν μικροτερεσ μαλωναμε πλυ συχνααα..
τρ πλεον ειμαστε αχωριστεσ..

αν εχετε αδερφακια να τα αγαπατε..<3
ειναι πολυτιμη συντροφια.. το εχω πια καταλαβει..

7 σχόλια:

  1. Nα'σαι πάντα αγαπημένη με τις αδερφές σου, όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσες φορές κι αν τσακωθείτε, όσα λόγια κι αν ανταλλάξετε, είναι (μετά τους γονείς μας) η πιο πολύτιμή μας σχέση.
    Καλημέρα φουλίνι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά φουλινι, η Lilium στα λέει σωστά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα...
    Και βέβαια θα παρακολουθώ το blog σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ομορφαααααααααααα.. ναι ειστε παντα μαζι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι είναι μεγάλο δώρο τα αδέρφια... και αν τώρα μερικες φορες σου σπάνε τα νευρα ...χρόνια αργότερα θα τα πειράζεις με όλα αυτα που σου εκαναν....

    Τα φιλιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω μία μικρή αδερφή, ένα μικρό αδερφό και έναν μεγάλο αδερφό!!
    Ξέρω ότι πολλές φορές θέλω να μη με ενοχλούν και να είμαι μόνη αλλά χωρίς αυτά τα 3 ξέρω ότι θα ήμουν πολυυυ στενοχωρημένη!
    Και ας μου σπάνε τα νεύρα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειναι οι δικοί σου άνθρωποι , νά τούς αγαπάς ,καί νά πορέυεσαι μαζί τους ,
    σέ ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψη.
    Καλό Σα/Κο .
    φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλπάστε ελεύ9ερα..