Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Δάκρυα Μονόκερου...

~Επισκέπτρια του ονείρου μου...
     Στο αντίκρυσμα σου ανοίγουν διάπλατα οι πύλες της ψυχής μου και σε δέχονται..

       Τόσο υπέρογκη η έλλειψη...
           Τόσο βα9ιά επώδυνη η πε9υμιά...
Δάκρυα απρόσκλητα καταρρέουν απ'τα μάτια...
Απ' την χαρά της άφιξης σου...που κά9ε μέρα περιμένω...
Ορμάω πάνω σου..να σε αγγίξω, να νιώσω ότι στ' αλή9εια ήρ9ες κι είσαι εδώ!

Φιλιά μανιασμένης λατρείας...πάνω στο ροδαλό μάγουλό σου...

         Είσαι διαφορετική..!
Κουβαλάς ένα φως μαζί σου...
Εξωπραγματική, εξωκοσμική.

Κά9εσαι στον νοητό 9ρόνο σου.
Δεν πέφτεις πια με τους 9νητούς.
Εμάς τους 9νητούς.
Είσαι κάτι παραπάνω από εμάς....
Πάντα ήσουν.



(Ζεις.....Μέσα απ'τα ποιήματα που γράφονται για σένα...
Άγγελε μου...Ξυπνάω και δεν είσαι εκεί...
Καταλαβαίνω με δυσκολία την διαφορά Πραγματικότητας-Ονείρου...
Ήταν όνειρο...Δυστυχώς..
Πάλι μόνη....Να ζω την Απουσία σου..
Με κεφαλαίο άλφα γιατί ηγείται και με νικάει...



Η φλόγα μέσα μου...αν δεν έσβησε...τρεμοπαίζει.)

Μονόκερος. Κρυμμένος για πάντα. 




 

2 σχόλια:

  1. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Απολυθηκα και γυρισα στη γειτονια.Ευχομαι να εισαι καλα Δεν ξερω για ποιον γραφεις στην αναρτηση Υπαρχει απωλεια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ~Γλυκε μου Σκρουτζακο..που ποτε δεν ξεχνας να περασεις ..να μου πεις τα νεα σου..και να δεις τι κανω..:)
    Παντα υπαρχει απωλεια...Και τωρα..μεγαλυτερη...
    Το ποιημα ειναι γραμμενο..για την γλυκια μου γιαγια...που εφυγε μεν απο την ζωη...οχι ομως απο μεσα μου.....και δεν εχει παψει να με επισκεπτεται στα ονειρα μου...
    Για αυτο και ''Επισκεπτρια του Ονειρου μου''....
    Σε ευχαριστω για ολα..:) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλπάστε ελεύ9ερα..