Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Ο Κροταλίας της Ψυχής

Μέσα στην εξωτική ηχηρή σιγή της νύχτας
και της μέσα μου ακόμα ηχηρότερης σιγής,
άκουσα το κύμβαλο της καρδιάς του,
και το κροτάλισμα από τα πόδια του.
Μα εκεί που οι άλλοι ακούνε ρόδες στην άσφαλτο,
εγώ ακούω σείστρο που παράγει αιγυπτιακή μουσική.

Γύρισα το βλέμμα μου και την ψυχή μου προς το μέρος του
και είδα δύο μεγάλα μάτια να με κοιτούν.
Πίστεψε πως με τρόμαξε το κροτάλισμά του...

 Δεν ήξερε πως σε τούτη την ιστορία το κρόταλο
το είχε η δική μου η ψυχή,
ως άλλο φίδι που κυλιέται αχόρταγα στα χώματα της γης,
σαν γνήσια γαιολάγνα μάγισσα,
κι έτσι τα κροταλίσματα δεν τα φοβάμαι.

2 σχόλια:


  1. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλπάστε ελεύ9ερα..